Kızlar e nabızdan baktım gördüm diyen var mı ya hayla göremiyorum randevuma 15 gün var
Kiziveannesii patoloji sonucuna bak
Kiziveannesii bildiğim kadarıyla biyopsi sonucu ordan gözükmüyor tahliller falan gözüküyor
Kiziveannesii sadece çıktığı yazıyor gidip alınıyor bende öyle olmuştu