momzayn seyma51 şöyle çamaşır makinam profilo oldugu için üzerine farklı makina koyunca aparata 2 bin lira vermek istemiyorum aynı marka olursa aparat ücreti alınmıyor bende iyisi olsun diye ugraşıyorum ama sanırım profilo kullanan pk tyok