4 ay 15 günlüğüz.doğdugundan beri sadece anne sütü veriyorum.ama 15 gündür ishal.tahilil yapıldı temiz çıktı.doktor besin alerjisinden şüphelendi süt ürününü yemiyorum 5 gündür.reflor kullandık fayda etmedi.bu seferde fayda olamayınca maflor damla yazdı daha dün başladık.hala ishal.yani ne olabilir bilmiyorum.egzemamızda var biraz.acaba besin alerjisi mi? Peki şimdiye kadar besin alerjisi olsa olurdu herhalde!neden 4.ayda başladı?diyelim besin alerjisi.diyet kaç günde işe yarar?