hfueidjdjhebdb lise mezunu iseniz çift yıllarda sınava giriyorsunuz 2026 da girebilirsiniz. Aynı şekilde önlisans mezunları da öyle. Sadece lisans mezunları her sene girebilir.. şu an başlamanız için erken kışı atlatın başlayabilirsiniz 1,5 seneniz kalıyor. Temeliniz yoksa korkuyorsanız bebekle hiç çalışamam diye ufak ufak şimdide olur ama erken başlayıp erken pes edebilirsiniz.