yigittalha 26 aylık, 21.00 yatağa girdik, uyuması 22.30 buldu. Emiyor ayağımda sallıyorum derken daldı. Arkamı dönüyorum kalkıyor, 1 saat olmadan tekrar kalkıyor. En son çiş yaptırdım koydum yastığa ağlamaya başladı. Allahım bir sinir geldi bana yastığı ayağıma koydum çocuğu hızlıca ayağıma yatırdım. Yeter be diye söylendim
Çocuk ne anlayacak uykulu uykulu işte salak gibi sinirimi çıkarmış oldum boş yere. Kötü annemiyim bilmiyorum ama çok yorgun olduğumu biliyorum.