Herkese merhaba hanımlar. 6 yaşında kızım var iki ayak bileğinde kırmızı benekler çıktı ertesi günde elleri şişince doktora götürdük. 3 gün boyunca sürekli kan, idrar tahlili yaptılar. Tabi bu süre içinde elleri morardı lekeler attı eklem ağrıları başladı yürüyemez hale geldi çocuk düşünün. 3 günün ardında yatışa karar verildi çünkü idrarda protein kaçağı ve kan varmış. Cuma gününden beri yatıyor dün doktoruyla görüştük hastalığın adı hsp. Tedavisi yok kendiliğinden geçer ama bizim kızın böbrekleri tutmus bu hastalığı onun için gerekli tedaviyi yapıyorlar düzelme olmazsa böbrekten parça alınacakmış sonra ki süreci hiç bilmiyorum detaylı anlatmıyorlar zaten. İnanın dünden beri kendimde değilim eşim ben aileler mahvolduk. Benim 5 aylık bebeğim var emiyor biberon vs tutamıyor, benim halamı sevdiği için ve ilgisinden şüphem olmadığı için hastanede onun kalmasını istedik. Ama tabi çocuk üzülüyor özlüyor eve gelmek istiyorum diyo çok iyiyim diyip duruyor vücüttaki hersey geçmiş şişlik morluk ağrı lekeler ama değerler düşmüyor ve doktor iyiye gitmediğini söyledi. Araştırdım ama sanırım nadir görülen bi hastalık bilgisi olan var mı biraz anlatsa süreci yaşadıklarını sevinirim. Şimdiden teşekkürler