Bende o şekil yapıyordum ancak maalesef tek başıma olduğum için hem sağmaya vakit bulamıyordum hemde yorgunluktan sütüm iyice azalınca kestim. Elimde az kullanılmış 3 farklı markanın ürünleri var satın almak isteyen varsa uygun fiyata vermek istiyorum.