Böyle bir başlık açıldı mi bilmiyorum,tüm gün aklımda idi fırsatım olmadı böyle evladı olan tüm annelerimize evlatlarını canı gönülden sevdikleri ve bizden on kat fazla yorulup , fedakarlık gösterdikleri için öpmek sarılmak ve kutlamak istiyorum iyiki varsınız anneler Rabbim evlatlarınizin ve sizin yardimcisi olsun.
Dünyada hiç bir engel kalpteki karalik kadar kötü olamaz 😞