Bebeğim tam 7 aylık oldu bugün geceleri çok zor uykuya geçiyor bazen 2 yi buluyo sonra uyanıyor geri sarılıp ağlıyo ama asla beni bırakmak istemiyo yapışıyor resmen ve bişey olmuş gibi ağlıyo gece uyanmalarini dişe başlamıştım 4 tane dişi çıktı ama hiçbirinde böyle bişey yaşamamıştık birkaç gündür özellikle çok zorluyor acaba ayrılma korkusu vs yaşıyor bırakacağımı mi düşünüyor bir atak haftası felan mi yaşayan var mı aranizda birde sabahları uyandığımda aglayarak uyanıyor emziriyorum sonra kendine geliyor bugünlerde uyuma ve uyanmada ciddi problemimiz var sebebini anlayamıyorum helpppp