feyzas Birdunyabircennetannesi dün gece gittim kusma için serum verdiler başka bişeye gerek görmedi kötü görünmüyor dedi bugün takip edeceğim eğer düzelmezse tekrar gideceğim
feyzas Birdunyabircennetannesi bugün iki kez yaptı uyuyor şu an. İkisi de ishal şeklinde. Ama öyle karın ağrısı falan yok sanırım huysuzlanması olmuyor sadece iştahsızlık var biraz da halsiz
Birdunyabircennetannesi feyzas Hayır orada yapması lazım evde yaparsa da yarım saat içinde götürmem lazım canım
ilenalemin feyzas benimki de aynen böyleydi.kaka çok yapıyordu.ne yapsa alttan çıkarıyordu.kaka tahlili veridk bişey çıkmadı.antibiyotik falan kullanıyorsanız onlar da ishal yapıyor