bsrt Ben de normalde düzenli olurum ama bu ay daha adet olmama 8 gün var kahverengi kanama gibi akıntı oldu 2 gün boyunca devam etti yerleşme kanaması mı vs diye çok şüphelendim gebelik testi aldım yaptım negatif çıktı belki havalardan dolayı olur diye içimi rahatlatmaya çalışıyorum yarın doktora gidicem bakalım