alperenmommm Atak matak mı var ya Kendimize gelemedik gardaş bu nedirrr ağlamalar zırlamalar geceleri ağlayarak uyanıyor gece uykusuna zor dalıyor iştahsızlık sizimde öyle mi ? Bizim ki grip ve memlekete geldik hava değişiminden mi yoksa hastalıktan mı yoksa düzeni bozuldu ondan mı anlamadım çok yoruyor ya
kedisevercan alperenmommm ben her gün sinir krizi geçiriyorum. Uykuya direnme iştahsızlık mızmızlanma her şey var. Allah kolaylık versin
zerrinirrez Aynıyız atak grip diş kafamda saç kalmadı düzeleceğine dair umudum kalmadı gece uykumuz çok problemli uzun uyumak istemiyor 1 saat uyu 3 saat kalk 2 saat uyu 6 saat otur sabaha karşı uyuyor hep
alperenmommm zerrinirrez oo sizin ki daha kötüymüş bizim ki gece uykuya dalmak istemiyor uyuyunca sabah mama içmeye kalkıyor geri uyuyor bazen uykusunda ağlıyor kalkıyor bi şekilde geri uyutuyorum
kahvelisianne Saat başı kalkmalar bana tamamen bakımlı WC dahi gitsem miuamet ağlamalar sevmediği ek gıda olunca kendini kusturmakar ama uykusuzluk mahvetti beni artık gündüz saten uyumuyor bari gece uyu
cigdem_goktug 1 yaşına geldik ne atağı bitti ne ağlaması ne durması gün geçtikçe daha zorluyorlar ve zor oluyor hala yarım saatte bi uyanır diş yok Birsey yok anlamadım gitti bemım çocuğum ama bazen neye neden ağladıgını çözemiyorum 🤦♀️
merveturegun Bugün bir anda öpücük atmayı öğrendi, uykudan uyanıp öpücük atmaya başlıyor sonra uyku muydu hak getire..gündüz uyku zaten yok nerdeyse , gece de kötünün iyisi..ama illa memede uyuyacak
ekimkizi_ Evett aynen öyle ağzini zor aciyor gece 2 saat uyuyor sonra uyanip ağliyor bazen konuşuyor,donüp yuvarlanip öyle uyumak istiyor🥲
tontisannesiii alperenmommm 10.5 aylığız ne zaman düzelecek bilmiyorum ama sanki her geçen gün dahada kötüye gidiyor 🥹🥹