Bebeğim 1 ay 15 günlük sezeryan ile doğum yaptım. Hamile kaldığım kiloların nerdeyse tamamını verdim son 5 kilo kaldı ama kendiliğinden oldu emziriyprum ve bu sezeryan göbeğimin gitmesini istiyorum psikolojimi bozuyor deneyimli annelerin yorumlarını bekliyorum :(