lylbet Bugün 2 ay kontrolümüz vardı ve doktor artık başını tutabildiği için oturtmaya başlamamızı söyledi. İnternete bakıyorum herkes 3 hatta 4 ay civarı diyor. Osman gönülal da 3 ay diyor. Siz ne düşünüyorsunuz?
cicekkiz20 lylbet Ne kadar erken oturursa o kadar erken kambur kalır diye bir söz duymuştum ne kadar doğru bilmiyorum ama 2 ay gerçekten çok küçük degilmi en azından 1 ay daha bekleseniz
Birdunyabircennetannesi 2 ay çok küçük ayda hafif oturur gibi oturtabilirsiniz ama 2 ay çok çok küçük