atilgann Hangi marka ve kaç tog uyku tulumunu? Kaç derece odada? İçine ne giydiriyorsunuz? Herkes yazarsa kafası karışık olanlarda faydalanır🙏🏻
fatmaa37demir atilgann hep ya lcw yada defactodan alırım 2.5 tog ve ev genelde 20 derecenin altında olur hatta 17 18 falanken. Eğer evim 22 falan derseniz 1 tog da yeterli olur.
atilgann fatmaa37demir messido marka 1 tog 22 23 derece arası içine kısa kollu zıbınla yatırıyorum. Ama hep içinde üşüyor mu terliyor mu süphesi olur.gece boyu bakarım bazen
fatmaa37demir atilgann o markayı hiç duymadım malesef ama genel olarak tog olarak aynıdır. 22 23 derecede giydiğiniz tog iyi.