Bende öyleydim. Hatta tamamen geçmiş değil. farkında olmadan çok sık göz kırparım. Ve bunu kendimi bir videoda falan izlerken farkediyorum maalesef. Benimde anaokulunda başlamış ve şuan 27 yaşındayım devam ediyor. Doktora gittim 15 16 yaşlarındaydım sanırım. Doktor bunun tik olduğunu söyledi yani doktorluk bişey yok ama sen yine de götür bi canım istersen 😏