kızlar bugün kızım 40 günlük oldu ilk günler sütüm inmediği için mama+meme gittik memeyi reddetmesin diye emerken sondayı kenardan sokarak enjektörle verdik mamayı sonrasında emzirdim ama yetmediği için günde iki kere falan biberonlada mama verdim gerisini full emzirdim :/ mamayı tamamen kesmek istediğim için azalttım ve iki gündür vermiyorum ama sütüm yetmiyor çocuğum aç bir emzirmeden diğer emzirmeye geçerken meme dolmuyor en az iki beslenme geçirmem lazım ki sütüm çocuğumu doyursun
geleneksel yöntemler haricinde bir şeyler önerebilir misiniz