bilgeganii Kızım bazen sütüm çok olmasına rağmen emmiyo yada emerken az emip bırakıyo bunu neden yapıyo ve napmalıyım
heygorl bilgeganii sütünüz tazyikli olabilir. Pozisyonunu sevmiyor olabilir emzirirken çok uyarana maruz kalıyor olabilir mesela ışık tv sesi çok insan gibi. Tazyikli sütü ve pozisyonları bir araştırın YouTube’da vardır