subatmasali bende 6 haftalıkti düşük yaptım çok ama çok ağrım vardı kanamam da olmuştu sonra parça düşürdüm hastaneye gittim yatis yaptılar 2 gün yattım serum takıldı kanamam durmayinca da kürtaja alındım ve ağrım sızım kalmadı sadece vajinal bölgemde sızı vardı oda 2 güne geçti o kadar sonra 1 yıl hamile kalamadim