nurdaneee Kızlar bugün adet günüm ve adet oldum. Ama 5 gun öncesinde falan hafif kanamam oldu hamilelik den suphelenmistim yerleşme kanaması dir diye ve şimdi adet oldum acaba o kanama neden olmus olabilir böyle bir şey yaşayan var mı .
Hayatkisa61 Bende de oluyordu hamile değilken ara kanama sanırım. Adetken bazen kanamalar tam atılmıyor olabiliyormus sanirim o kan geliyordu. Yada kistin felan varsa da olabilir yanlış bilgi vermim isterseniz bir uzmana danışın.
nurdaneee Hayatkisa61 hmm daha önce hiç yaşamamıştım oyuzden şaşkınım. Belki de dediğiniz gibidir . Teşekkür ederim cevabınız için
Kasevbo nurdaneee tüpleri bağlıyken bile hamile kalabilen varsa bende de bi ihtimal diyorum ama testte negatif çıkıyor😅
nurdaneee Kasevbo bizim olma ihtimali var gibiydi yani düşünüyorduk da öyle bi kanama da olunca emin gibiydim 2 kez test yapmıştım negatif çıktı o kadar eminim ki erken olunca çıkmıyor diye düşünüyorum hastaneye randevu alacaktım ki adet oldim şok oldim resmenn 🙂
Kasevbo nurdaneee kan testi de negatif🤷♀️ yumurtlama döneminde olduğum için de leke gelmiş olabilir dedi doktor ama gebelik de olabilir testi çok erken yapmış da olabiliriz dedi 😅 haftaya kadar regl olmazsam tekrar kan vericem henüz bir sonuç yok 😂 sen ne durumdasın
Kasevbo nurdaneee ahh şimdi okudum madem istiyorsunuz inşllah en doğru zamanda hayırla nasip etsin rabbim☺