Merhaba kızlar, 3.5 aylık oğlumu 5-6 saatliğine kayınvalideme bırakmam gerekiyor. Ancak bebeğe tek bakacağı için o anda oğlum ağlarken onun sütümün ısınmasını beklemesi vs onun için zor oluyor. Acaba sütümü ılık suda ılıtıp 2-3 saat petek üzerinde tutsa biberonda sorun olur mu? Ya da ılık suyun içindemi tutmalı öneriniz var mı