barlas53 Karın sarkmasını aldıran oldumu kızlar hiç karnım çok sarktı hemde aşırı derecede aldırmayı düşünüyorum
1gunesss barlas53 +1 bende çok rahatsızım bu durumdan çok sarkma yok ama sezeryan göbeği kaldı🤦♀️ eşimde 2.bebkten sonra toparlatırsın diyoe ama ben çok rahatszm
barlas53 1gunesss bende aynı eşimde 2 bebekten sonra yaptırırsın diyo ama bende aşırı rahatsızım birşey giysem hep göbegimi kapatıcak şeyler giyiyorum