-yavrukus- 34+2 haftalık hamileyim nst’de sancım çıktı 38 hafatlik olana kadar beklese iyi olur dedi doktor 38 hafatlik doğsa bile prematüre Bebek olarak doğar dedi de şaşırdım kaç haftalıkken prematüre sayılmaz
eknbrc -yavrukus- 37 haftadan sonra doğan bebekler prematüre sayılmıyor. Gelişim geriliği mi var bebeğinizde? Niye prematüre dedi ki?
aysebb -yavrukus- Kendi içinde grupları var onlarında yani hafta hafta. En geci 37. haftadan önce doğanlara deniliyor diye biliyorum. Kimisi 26 kimisi 32 de doğuyor ya mesela grup grup yani
milletsanakanalizemiolacak -yavrukus- düşük kilolu bebekler prematüre diye geçiyor maalesef bebeğim 2700 doğdu 36 haftalıktı ama 2410 a düştü ve prematüre denildi küvezde kaldı 1 hafta
-yavrukus- eknbrc yok gerilik yok 34+1 de dün kontrole gittim sancım çıktı nst’de 2600 Gr haftasıyla uyumlu dedi ama 38 hafatlik doğsa bile prematüre Bebek olarak doğar dedi
eknbrc -yavrukus- ilk defa duydum böyle bişey inanın. 36.haftada 2100 gr doğdı kızım hem prematüre hemde gelişim geriliği ile. 38+6 da oğlum 2760 doğdu prematüre falan sayılmadı
heygorl 36+4 doğum yaptım ama prematüre sayılmadı. 37 den önce sayılır normalde ama kilosu yeterliydi yani kilosu yeterli gelmiyor olabilir
Tatlican -yavrukus- Bence premature kiloya göre yani belli bir konun alti premature sanırım Kizim 37+2300 normal bebek denildi
mervebolat -yavrukus- 36+5 de sancım ve açılmam oldu 36+6 da normal doğurdum prematüre olarak geçmedi. Kilosuda 2570 di
Kasevbo 28 haftalık doğan prematüre annesi olarak söylüyorum 35 haftada doğarsa prematüre olur. 36. Haftada doğarsa prematüre olarak geçmez