Bebeğim her ay hatta ayda iki kez bile hasta olıyor çok üzülüyor evde dırıp dururken boğaz be kulakları kızarmış evde başka çocuk da yok ateşi var 38 civarı oldu en çok hali iyi ama durum bu kan tahlilleri temiz çıktı enfeksiyon vs yok ne yapabilirim geçer mi korkuyorum bronşiolit plıyor sıl sık yine öyle olur diye ödüm patlıyor