demirtug 11 aylik oglum var anne sutu emiyor ve 6 haftalik hamile oldugumu ogrendim hic istemiyordum cocuguma ihanet etmisim gibi geliyor ve cocuguma tek bakiyordum simdi iki tane cocuga tek bakicam cok mutsuzum benim durumumu yasiyan var mi iyi/kotu onerileri yasiyanlarin yorumlarini bekliyorum🥺
kuzeyinannesi06 demirtug kaza ile mi oldu korunmuyor muydun ? Olana çare yok evet zor olur belki belki beklediğinizden daha kolay olur rabbım sabrını verir üzülmeyin 🥹
Azra00 demirtug öncelikle hayırlı olsun inşallah sağlıkla dünyaya gelir, olan olmuş zaten kendinizi üzmeyin hamilelik üzgün geçirmeyin doğan bir şekilde büyür çok zor ama ileride rahat ederseniz tabi bu durumda eş desteği çok önemli tek başına bakmak sizi yorar eşinizde desteklerse üstesinden gelirsiniz
dertlikaval demirtug Olan olmuş rabbimin hediyesi dua et hiç olmayanlar var Allah veriyorsa bakacak gücü de verir sağlıkla gelsin inşallah isyan etme sakın
maybeybi demirtug regl olmuyorsanız nasıl anladınız hamile olduğunuzu? Bizde prezervatifle korunuyoruz, sadece bir kere evde prezervatif kalmadığı için geri çekilme yöntemiyle oldu (bizim neredeyse 5 yıldır korunma yöntemimiz bu arada 😁 çocuk istiyoruz dedik ve ilk denemede oldu) Bende hala regl olmadım ama tedirginde oluyorum bi belirti de yok (test yapma cesaretim yok böyle kendi kendimi yiyip bitiricem)
demirtug kuzeyinannesi06 insallah 🥺🥺 kaza ile oldu regli gormedigim icin bir seferden bir sey ol az zaten regli gornuyorsun emziriyorsun dedi esim
demirtug maybeybi midem bulaniyordu ama konduramadim ilk cocugum bayaaaa zaman sonra oldugu icin tek seferde olucagi aklima gelmez. Sonrasinda gece tuya gordum gebelik testi kiriliyordu pozitif aliyim bari dedim keske almasaydim bide erken ogrenmis oldum
maybeybi demirtug bu arada umarım eşiniz yardım eden bir eştir ve bebiş geldikten sonra size daha çok yardımcı olur 🙏🏼 bebiş geldiğinde büyükte neredeyse 20 aylık olmuş olacak bence güzel ikisi birlikte büyür sizde rahat edersiniz
Ebruzeynepp 16 ay arayla iki kızım oldu gerçekten çok zor yardımcı yoksa eğer özellikle geceleri ama sanırım büyüdükleri zaman birbirlerine arkadaş oluyorlar ve anne baba olarak rahatlıyoruz, büyüdükleri zaman yanlarında arkadaş istiyorlar çünkü sürekli .
birazquality demirtug öncelikle hayırlı olsun. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Benim iki bebeğimin arası 14 ay. 5 aylıkken hamile kaldım ben. Çok korktum başlarda aynı senin gibi hissediyordum. Yani biz ikinciyi hep istiyorduk ama oğlum 2 yaşına gelince falan düşünüyorduk tabi emzirmeyi bırakınca. Daha erken oldu beklemiyorduk falan. Şimdi küçük olduğu için neler yaşayacağını kestiremiyorsun ama inan zor olduğu kadar da çok güzel. Ben tek başıma bakıyorum eşim günde 12 saat çalışıyor sabah 10 akşam 10. Ben bile bu kadar yetebileceğimi tahmin etmezdim bunaldığım sıkıldığım günler tabikide oluyor ben biraz kendi kendimi stres ediyorum. Yani tüm gün çocuk baksam gıkım çıkmaz ama ev işi beni bunaltıyor. Bi kere ev asla
birazquality birazquality asla toplu durmuyor bunu kabullenmek lazım. İki çocuk var sonuçta ben topluyoum arkamdan dağıtarak geliyorlar. Ama ikisinin arası şuanlık çok iyi uyandıklarında önce birbirlerine cilveleniyorlar oğlum önce kardeşini öpüyor seviyor sarılıyor sonra gelip bana sarılıyor. Şuan biri 21 biri de 7 aylık artık kızımın da oyuncaklara ilgisi başladı yere oturuyolar birlikte oyuncak oynuyolar. Kızım ağlayınca oğlum hemen oyuncak alıp veriyor susturmak için. Mesela uyutup beşiğine yatırıyorum bazenben duymuyorum sesini oğlum hemen anne diyip odayı işaret ediyor benden önce koşup gidiyo yanına. Bunları izlemek çok güzel bi kere. Yorucu ama şöyle söyliyim insan ikinci bebeği doğduğunda gerçekten anne olduğunu daha iyi anlıyor bence. En azından ben öyle oldum. İlk bebekte tecrübesiz oluyorsun ama ikinci de öyle olmuyor artık bi çok şeyi tecrübe etmiş oluyorsun ilk bebeğimde kakasının rengi azbişey ble farklı olunca tedirgin olurdum çünkü normal olup olmadığını Blmiyordum buna benzer korkuların hiçbiri ikincide yaşanmıyor. Herşeyi daha kolay atlatıyorsun. Annelik güç demek. Tek başıma öyle çok şeyin üstesinden geliyorum ki bazen kendime şaşıyorum. İkisiyle aynı anda ilgileniyorum Mesela kızımı e emzirirken oğluma kitap okuyorum şarkı söylüyorum vs. Benim için şuan tek problem kızımın uykusu çünkü evde hep hareket var oğlumdan dolayı. Şuan kızımın da dikkati çok çok kolay dağılıyor gündüz neredeyse hiç uyumuyor diyebilirim. Bu sefer uyku başına vuruyor gece de düzgün uyku çekemiyor. Hep bi kısır döngü🤣 senin sormak konuşmak istediğin birşey olursa memnuniyetle cevaplarım❤ kendini üzme lütfen herseyin üstesinden gelirsin eminim🥰
demirtug birazquality cok sagolun mesajiniz oyle iyi geldi ki rabbim hepsinin kaderini guzel yazsin opuyorum her ikisinide😍❤️🥰
tospikannesi_ demirtug olan olmuş rabbim nasip ettiyse vardır bir bildiği. İlk çocuğunuz nasılsa oda öyle lütfen ihanet gibi algılamayın bence tadını çıkarın. Tek çocuğum var 2 yaşında ama şuan hamile olsaydım da sorun etmezdim çünkü zaten çocuk bakmak başlı başına zor ve sorumluluk isteyen birşey sadece ikiye katlanmış olacak. İleride de rahat olacaksınız beraber büyüyecekler 🥹 emzirme konusunda da eğer bir riskiniz yok ise emzirmeye devam edebiliyorsunuz . Bunu doktorunuz daha iyi açıklar hayırlı olsun🌸