abuziddin Hepatit B aşısı sonrası sıfır uyku ve sürekli ağlıyor yaşayan var mı ne yapmalı nesi var bilemedim bir türlü
heygorl abuziddin mor calpol onu eczacı bilir zaten 6 yaştan sonra turuncu veriyorlar mor olanı alıp şırınga ile içinden kilosunun yarısı kadar çekeceksiniz
belismomsss24 Canı yanıyor belli ki. Bizde geçen hafta 2 aylık aşıda yaşadık bunu. Çok ağladı kuzum en sonunda dayanamadık hastaneye gittik fitil verip sakinleştirdiler . Çok iyi geldi rahatladı yavrum