alyamgktrk Kızlar çok kötü hasta oluyorum benim hasta olduğumda gözümde burnumda akmadan durmaz gözüm kapanana kadar akar neredeyse hemen iyileşmem lazım bol bol c vitamini alıyorum başka ne yapılır
yanaklibebek alyamgktrk bana c vit yasak dediler. Bugün çocuk doktoru Papatya kaynat kokla dedi onu yaptım baya iyi geldi çok şükür Bir de umca immun var dedi Bebek için umca banada immun al dedi Deneyeceğim bakalım
Snp57asel alyamgktrk bende çok kötü hastalandım emziriyorum her gece yatmadan limonun kendisini yedim öyle öyle toparladim bi oksurgum kaldı oda geçerse benden iyisi yok 1 aydan beri toparlanamadik kızımla benim arada döndü grip
alyamgktrk yanaklibebek canım c vitamini derken mandalina falan yiyordum o mu yasakmış yoksa takviye olarak mı yasak