Sedanuraydnata bu gaz çok fena birşey ya bizde çekiyoruz hiçbirşey yemiyorum neredeyse nerden geliyo bu gaz bilmem :( ama ben sabah akşam rezene içmeye başladım bir tık iyi geldi sanki sen denedin mi bilmiyorum ama denemediysen dene derim, gaz çıkarsa uyuyabilirde birde bizimki uykusunda sürekli ıkınıyo hanı aglıyor gibi yapıo dr sordum ben sakın kaldırma gözleri kapalı ise bırak o oyle uyuyo gaz sancısı oldugu için dedi bazen ıkınıp ıkınıp gene telrar dalıyor uykuya sizinki nasıl bilmiyorumda :/