Arkadaslar 5 bucuk Ay once normal dogum yaptım. Ic dıkıslerım agrı yapıyor birliktelik sırasında ve akıntım da cok. Doktora gittim fıtık verdi kullandım ama gecmedı. Ic dıkıslerın hala duruyor dedi az ama derın kesılmıs dedi. Anlamıyorum cok uzun sure olmadı mı? Benim gibi olan var mı? Dıs dıkıslerde sorun yok.