Yonca29 evet takibinde olduğum doktorda o şekilde ilerliyorduk ama sancıyla doktora gittiğimde gece saat 3:00 gibi ve pazar gecesi sadece ebe vardı o da kontrol etti doktoru uyandırmak için aramaya gitti Geldiğinde tekrar kontrol Edip sen normal doğum yapamazsın sezeryana alacağız doktor ve ekibini bekliyoruz dedi sonrasında zaten direk sezaryene alındı bilmediğim için israrci da olamadım normal doğumda tamam dedim kabul ettim yani sürecim normal ilerliyordu son ana kadar Maalesef ki olmadı