Ben e bebekten almıştım geçenlerde. 1 tog ve evimiz 22-23 arası içine zıbın üstüne uzun kol altına da normal ince bı eşofman giydiriyorum corapta bileği sikmayacak şekilde bir büyük beden giydiriyorum üzerine zaten bişey örtmüyoruz bı sorun yaşamadım havalar soğudugundan beri bu şekilde devam ediyoruz ne terledi ne üşüdü kontrol ettim ilk zamanlar göğsü ve ensesi sıcaktı terleme de olmayınca öyle devam ettik ama geçen seneki tulumu LCW markasıydı elyafmış iç dolgusu. O yüzden terleyip soğumuş ve hasta olmuştu bu sene e bebekten aldığımda böyle bi sorun yaşamadım