Merhabalar bugün doğum yapalı 35 gun oldum reglı kanaması gıbı kanamam var dun başladı ve devam ediyor doğumdan sonra İlk 10 15 gun fln kanamam oldu daha sonra akıntı şeklinde devam etti ama dün baya kanama oldu regli gıbı bugün sağlık ocağı hemşiresi ıle görüştüm devam ederse kadın doğuma gitmemi söyledi başına bole bişey gelen oldumu bu benim 2. Doğumun ama ilkte bole bişey olmamıştı ıkı doğumun da sezaryan