ranarumeysa İki buçuk aylık kızım var burnu akıyo bi hırıltısı var gibi ateşi yok ama ilerlesin de istemiyoruz buhar verilir mi sizce daha önce başına gelen var mı
babymamma ranarumeysa 1.5-2 ml olacak şekilde verebilirsin benimki kış bebeğiydi o kışı buharla atlattık ağızdan nefes almayı bilmiyor çünkü aspiratörde genizi çekmiyor en iyisi buhar
babymamma ranarumeysa burunda tıkanıklık varsada eğer serumun içine bi mercimek kadar viks karıştır odaya koy burnu açılır çocuğa tutma ama sakın uyuduğu odanın bi köşesinde dursun burnunu açar biraz
babymamma ranarumeysa hayır serum fizyolojik olarak alabilirsin ister tek kullanımlık şaselerde istersende serum alırsın direk enjektörle kullanırsın eczaneden temin edebilirsin ama şuan elinde yoksa su da koyabilirsin ama serum al mutlaka