Unicorn67 Elifcsut gece yatırırken ve dışarı çıkarken giydiriyorum . Gece üstünü ortmuyor er malum havalar soğuk soğuktan korumak için disardada giydiriyorum
imaddesi Elifcsut ben giydiriyorum, bezini değiştirirken çıkarıyorum havalandırıp tekrar giydiriyorum
Betulsark Sadece kilotlu çorap kazak giydiriyorum bende küçükle öyleydim hem rahat hemde çorapları çıkaramadığı için sıcak tutuyor.
elifgh123 Benim ev çok sıcak merkezi sistem giydirmiyorum ama annemler kaynanamgil orada giydiririm dışarda giydiririm
heygorl Hayır çok sakıncalı, ince çoraplı taytlar var eğer çok soğuk bir yerde ya da evde yaşıyorsanız onu tercih edebilirsiniz. Kendinden çoraplı ama penye tayt e bebeklerde ve LCW’da oluyor.
Elifcsut Benim evim eski bina ve alt katta dükkan var bu sebeple yerler çok soğuk ısınmıyor kızım yürümeye başladı ama çorap vs ayağında durmuyor bende giydiriyorum evde bir kat çorapla fakat ayakları terliyor su gibi oluyor çorap giydirmeyincede buz gibi oluyor ne yapacağımı şaşırdım