Cansuuecc hepimiz aynıyız o doyma konusunda 1 yaşına geldi hala ikna olamıyorum☺️ kilo alımının azalması ilk zamanlardaki gibi riskli bir durum değil ama bu dönemlerde normal, siz loş ortamlarda ve bebek uykuluyken daha çok teklif edin. Gerektiğinde arayı açın acıksın uykuya yakın daha güzel emer. Bebekler banyodan çıkınca de emmeyi sever
Ama şu an büyüme atağı yani her şeyin daha çok farkında memeye ilgi azalır normal
Ciddi bir azalma olursa doktorunuzla görüşün belki takviye önerir