morsevenanne9 merhaba benim oğlumda 14 ay 19 günlük yaklaşık 8-9 gündür saydıklarınız hat safhada bizde de var. Aynen o şekilde alıştırmıştım çok rahat iş yapıyordum oyun oynamaktan zevk alıyorduk, 10 gündür hep elleri ağzındaydi dişe yordum ama calpol versem bile dinmedi. delirerek ağlaması(inleme tarzı ağlama) çoğalarak arttı. Ataktir dedim atak haftasına baktığımda 10 gün kalmış görünüyor 5 haftalık atağının sonuna gelmişiz yani ama hiç azalmadı bu durumu. O yüzden atak mı diş mi anlayamıyorum ve artık çocukla baş başa kalmaktan korkuyorum. O kadar derdini anlayamıyorum siz ne durumdasınız geçti mi şu an