merhabalar. uygulamaya bir süre giremedim. karın şişliği az da olsa devam ediyor ama doktora gittiğimde ultrason çekildi ultrasonda bir sorun çıkmadı. Üç aylıkken kan alınmıştı alerji için sonuçlar da temiz çıkmıştı nelere baktılar ama o zaman bilmiyorum hatırlamıyorum ama sonuçların temiz çıktığını hatırlıyorum Sürekli kabız oluyor ek gıdadan sanırım