balyank_-089 Yeşil pasaport ile çocuklarımla yurt dışına çıkmak istiyorum her çıkışta eşin imzası gerekiyor mu.yoksa kendi çocuklarımı kendi kararım ile götürebilir miyim. Bilgisi olan yorumlarsa çok sevinirim