ketii doktorum 5.ayda doğum kilosunun iki katına geldiyse güzel yeterli bizim için dedi. Sizinde aya göre güzel gözüküyor. Benim bebiş ilk aylar1700 1500 kilo aldı sonra tak diye sütüm de aynıyken 500e düştü kilo alımı . Bende az aldı düye strese girmiştim doktor hiç almayabilirde strese girme gayet iyi ilerliyor demişti