Merhaba kızlar, İstanbulda hangi devlet hastanesinde bu film çekiliyor bilen çektiren var mı, yıllar önce tek tüpüm tıkalı oldugundan mı nedr özelde yaptırdıgım halde haka unutamadıgım bir sancısı ağrısı var travma gibi bir şeydi. Sonra tüpüm alınınca başka bir merkezde tekrar çektirdim o zmn hiç bişe hissetmedim. Merkezden mi kaynaklı yoksa tüp tıkalı diye mi onu anlayamadm o yüzden korkuyorum çektirmeye. Devlette o ilk çektirdiğim yer gibi midir bilmiyorum. Doğum sancısı çekmiştim. Hangi hastanede çekiliyor ücretsz bileniniz var mı