merbel Kendimi çok kötü hissediyorum. Bebeğim 10 ay 22 günlük sezeryan doğum yaptım ve bugün yine hamile olduğumu öğrendim. Hem fiziken hemde psikolojik olarak hazır hissetmiyorum napıcam bilmiyorum.
Hiilyuss merbel psikolojik destek alın bence hamileliğiniz de dogumdan sonraki hayatınız da zehir olmasın. Hayırlı olsun ❤️ doğana kadar 2 yasında olacak hemen hemen sıkmayın canınızı
SiprayiL merbel yargılama olarak düşünmeyin ama madem bu kdar hazır hissetmiyordunuz neden korunmadiniz ki? Veya neyle korunuyordunuz?
tubasd merbel Allah hayırlı eylesin planlı gebeliklerin bazılarında bu duygular korkular yaşanıyor zaman tanıyın kendinize herşey düzene girer biiznillah 🌸
Unicorn67 SiprayiL +1 yorumunuz çok doğru merbel yanlış anlamayın ama bunun önlemini almaliydiniz akıl verin napicam diye başlık acmissiniz ne diyelim ki oda bir can artık ve dünyaya gelicek Allah yardımcınız olsun sağlıkla kucağınıza alın
paralelevrendemutlu merbel Nasıl bir akıl bekliyorsunki? Keşke bu kadar küçük bir bebeğin varken, hazırda değilken daha dikkatli olsaydın. Olan olmuş Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Zor olur ama ileride güzel olur ikiz gibi olurlar.