Gozdekaya43 Merhaba kızım 3 yaşında 1 ayda 3 kere antibiyotik kullandık asla geçmiyor boğaz iltihabı hep var birde kulağına vuruyor tabiki bu durumda olan var mı ne yapıcaz haftaya boğaz kültür testi yapılacak 🤦🏼♀️
Ardenaden Gozdekaya43 aldırmak en iyisi 10 aylik oglumda oyle 17 snde randveu var bzde 4 antiboyotige basladik el.kdr bebege surekli tekrar ediyor artik alinack derse kuck fln demeyip aldracgm
eozlem Ben bebekken astım bronşittim. (28 yaşındayım) Penisilin iğneler ile geçmiş bebekligim. Babama arsa sattırmışım öyle bir hastalık serüveni 😂 7 yaşında geniz etim alındı kurtuldum.
Ardenaden Gozdekaya43 2 yasndn snra aliniyor korkmayin burda bi anne aldirmisti ses tonu bile degisti demisti istahi acilms deliksiz uykuya gecmis bir anneninde 10 aylikken alinmks bebeginin geniz eti
Gozdekaya43 Ardenaden bizim geçmedi boğaz enfeksiyonu 3. Antibiyotik ve iğne şimdide ishal başladı sizin geçti mi enfeksiyon
Cigdem61 Ardenaden merhaba benim oğlumda 12 aylık ve çok sık tonsilit oluyor. İştahı tamamen gidiyor yemek istemiyor. Sizde de böyle bir sorun oluyor mu normal mi bu durum. Ayda ancak 1 hafta 10 gün iyi oluyor yemesi düzeliyor sonra hop yine tonsilit ağzını her şeye kitliyor:(
Ardenaden Gozdekaya43 yok y ne geciciek 4 antibiyotij suan antibiyotik bitiyor 4 5 gun iyi 6 gun baamiyir tekrar basa sarıyorum cok gecmis olsn
Gozdekaya43 Ardenaden sizin doktorunuz nasıl bir tedavi uygulıcak acaba sizde giderseniz yazabilir misiniz ? Bizimki pzt boğaz kültürü alacak 3. Antibiyotik kullanırken bıraktırdı kültür alıcaz diye şuan boğazı acıyor tabiki geçmedi ne olucak bilmiyorum 🤦🏼♀️
Gozdekaya43 Ardenaden bizim ki bi antibiyotik bitmeden diğerine geçiyoruz çünkü asla iyileşmiyor sizinki bitince 4-5 gün durabiliyorsa iyi sizede geçmiş olsun😓