Gamze-Demir Merhaba kızlar. Emin evimden araba almak istiyorum ama internetteki yorumlar korkuttu. Aranızda deneyimi olan var mı? Önerir misiniz?
sedefyldrm0106 Gamze-Demir benim ablam araba aldı gecnlerde de ev için başvuru yaptılar çok memnun kaldılar
AlinRabia anneann bnm enıstem de hem ev hem araba aldı kendıne sonra abısı de araba aldı bızde ev ıcın dusunuyoruz yazılmayı ocakta yazılcaz
anneann Gamze-Demir oraya gidince onlar detaylı anlatıyor ne kadar çok aylık ödeme yapar ilk ödemesini çok öderseniz o kadar erken çıkıyor kurada isminiz
anneann anneann bizde eşimle gittik onlar anlattı herşeyi ama sizi ikna etme kabiliyeti çok yüksek laf cambazı kişiler iletişime giriyor biz zar zor çıkmıştık içerden 🥴
E-a-35 AlinRabia ödemesi nasıl oluyor bilginiz var mı her sene ödeme artıyormu yoksa borç bitene kadar aynı parayı kı ödüyorsunuz
E-a-35 AlinRabia ödemesi nasıl oluyor bilginiz var mı her sene ödeme artıyormu yoksa borç bitene kadar aynı parayı kı ödüyorsunuz
AlinRabia E-a-35 cekılıslı olan sabıt odemelı cekılıssız olan pesınatlı oldugu ıcın odeme her sene artıyor bnce en dogru cevabı onlar verecektır artmasının sebebı borcun bır an once bıtmesı