canimoglum55 Kızlar Bi kaç gündür hast için bekliyodum düzelir diye ama düzelmedi bazen eksi bazen süt kokuyor kusmugu şuan acile götürsem ne yaparlar acil yazarmsnz
fob canimoglum55 Önceki konularınızı okudum da sütünüz tayzikli geliyor olabilir. Emzirirken futbol pozisyonunda ve makas tutuşuyla emzirmeyi deneyebilirsiniz Gazını çıkarmadan yatırmayın. Her emzirme sonrası fışkırır gibi kusuyorsa bu sıkıntı.
Umayinannesi21 canimoglum55 özel hastanede doğum yaptıysanız hastaneyi arayıp çocuk doktorunun gelmesini talep edebilirsiniz biz öyle yapıyorduk ilk günlerde çok gazı oluyordu geceleri susmuyordu doktorumuz geliyordu hastaneye
ayisit canimoglum55 acildeki doktorlar çocuk doktoru olmadığı için kaç yaş gelirse gelsin aynı şeyi yapıyorlar. En azından sabaha kadar idare edin durumu kötü değilse ve ilk iş doktora götürün
ayisit canimoglum55 geçen hafta bebeğim hastaydı aşırı kusuyordu acile gittik novalgin vurdu ve ertesi gün doktorumuza gittik ve bebeklere kesinlikle novalgin vurulmaz dedi
canimoglum55 fob yok hayır her emzirmeden sonra muhakkak kusuyor azda olsa ama fiskirarark degil bazen balgam gibi bazen de sivi oluyor yani tazyikli den olabilir mi peki kusmasi
Umayinannesi21 Umayinannesi21 çocuk doktorunuza danışın ona göre acile gidin bebeğiniz çok küçük salgın hstalıklar çok fazla belki de normal bir durumdur hastaneye sokmuş olmazsınız
canimoglum55 Umayinannesi21 hayır ateşi yok her emzirmeden sonra kusuyor neredeyse annem falan fazlasını kusuyor olabilir boşa hastaneye goturme salgına diyor ama bend3 anne yüreği işte endişe ediyorum.ne yapsam bilemedim
Umayinannesi21 canimoglum55 bence normal gibi duruyor sadece emziriyor musunuz mama da veriyor musunuz