hsenamt kesinlikle düzeltin öyle oturmasin siz düzeltince bir süre sonra öyle oturunca kendi kendini düzeltmeye de başlıyor. Benim kızım da oturuyordu ellemedim şu an 13 aylık ve içe basma var ciddi şekilde hatta çok tedirgin olup müdahale gerekir mi diye ortopediye gittik çok şükür mudahalelik bir şey yok dedi doktor w oturtmayin ilerlemesin bağdaş kurdurun bir de ayak bileğini destekleyen hafif uzun bot gibi ayakkabı giysin dedi düzelene kadar