Arkadaşlar bebeğim 14 aylık emziriyorum hamleyken böyle iştahım yoktu sürekli aklım yemekte tatlıda. Diyet motivasyonum sıfır asla yapamıyorum. Diyetisyene başlamıştım ilk hafta uyum sağladım ama yok boşa verdim para yapamadım uyuyamadım listeye de yazık oldu. Şu Özlem özün kahvesi görüyorum acaba deneyen var mı aramızda