Merhabalar sezaryen sonrası verilen 10 tane kan sulandırıcı iğneyi sağlık ocağında yaptır demişti doktorum ama grevdelermiş mecbur evde annem yapıyordu, 2 gün önce kolumdan yaptığı yer nohut gibi şişti ilaç dağılmadı sanki ve mosmor, dünden beri kolumu bir yere uzatınca sanki elektrik çarpması gibi bir his oluyor kolumdan aşağı doğru yayılan bir uyuşukluk hissizlik var bunlar normal mi bunun için hangi doktora gitmeliyim kalıcı birşey değildir inşallah