14 aylık sabah 07:30 gibi kalkar 2,5-3 saat sonra uykusu gelir uyku için ağlar 1 saat kadar uyur (çabuk uykuya dalar)
Öğleden sonra da 3-3,5 saat uyanık kalıp tekrar 1 saat uyur (çok mızmızlanmaz ben yatırırım genelde, öyle uykusu gelip huysuz olmaz, çabukta uyur)
Gece uykusuna da 4-5 saatten fazla uyanık kalıp geçer ama nasıl geçer en az 45 dk 1 saat emziririm odadan çıkarmam defalarca kalkar yatar kalkar yatar uyumak istemez.
Gündüz uykuları sorunsuz diyelim ama gece uykusuna asla geçmiyor uykusu mu gelmiyor, gündüz çok mu uyumuş oluyor, artık tek uykuya geçmeli mi, bunlar tek uyku sinyali mi ? Nerdeyse Eylül ekimden beri böyle çok bunaldım artık