3 yaşında bir oğlum var artık tahammül sınırımı çok aştı sinirlerim kaldırmıyor çok hareketli asla oturmuyor durmuyor susmuyor ve aşırı hırçın sürekli vurup kırıyor artık bıktım insan her gece cocuk yüzünden ağlarmı ben ağlıyorum ya biryerime vuruyor ya uyutmak saatlerimi alıyor kendimde gideceğim ama önce onu götürmek istiyorum bana absürt fiyatlı olmayan pedagog önerebilirmisiniz? Devlette varmı böyle bir hizmet bilgisi olan varmi?