Zlm saraprenses ayaklarının arkasına elinizi koyun kendini ileri itebilir olsun, dizlerini kıvırıp emekleme pozisyonunda bırakın o pozisyonada alışık olsun belki faydası olur
Zzeynepasell saraprenses Yani emeklemesini bence çok geç yaptı yürümesini de bence geç yaptı 😂 çünkü etrafımda duyduklarımın çocukları 1 yaş olmadan yürümüş
muge_anlii saraprenses 11 aylıkken emekledi 13 aylık yürüdü. 6/⅞ aylık bebekler biraz zor emekler gibi
26merve26 saraprenses aynı günlükmüş bebeklerimiz benimki 6 aydan beri emekliyor ama büyük oğlum emeklemedi dönerek takılıyordu sonra sıralamalara falan başladı yani her bebek emeklemiyor